torsdag 11 juni 2009

Dafne Design

Jag hittade för ett tag sen en tjej på nätet som syr vinthundshalsband. Beställde ett brett halvstryp i läder med ett fint dekorband och är supernöjd med det. Både med kvalitet, pris, kontakt och leveranstid! Har fått väldigt många positiva kommentarer om halsbandet också och folk som har frågat "Men VAR har du fått tag på det där snygga halsbandet?". 

Förra veckan beställde jag ett till halsband av denna tjej, denna gång ett Namnhalsband med Mikis namn på. Också det i brett läder, halvstryp. Har haft det på Miki i två ynka dagar och folk har redan stoppat mig och undrat "Men VAR har du fått tag på det där urtjusiga halsbandet?" :)

Så nu måste jag självklart göra reklam för denna superduktiga halsbandsmakare! Hon heter Gabriella och har hemsideadress: www.dafnedesign.se

Halsbanden håller hög kvalitet och är otroligt välsydda och fina.
Dessutom är det nästan skamligt bra priser! (vilket iofs är bra då jag gärna köper fler..:D)

Så vill ni hitta breda snygga vinthundshalsband, eller vanliga hundhalsband för den delen, så är det ett absolut måste att handla av Gabriella!

Det första halsbandet vi köpte, som har fått så mycket beröm!

Namnhalsbandet som vi fick igår:
(vet dock inte varför Miki valde att se ut som en säl på bilden)

7 kommentarer:

Whippeten Nota 11 juni 2009 kl. 20:15  

Dom är super snygga! Det är så skoj med vinthundar för dom blir så snygga i rätt "utsmyckling" = ännu roligare att köpa najs stuff till dom =) Ska ta en kik på hennes sida bums!

Susanne Lindström 11 juni 2009 kl. 21:08  

Så snyggt! Vilken bredd är det på namnhalsbandet?

Sara och Miki 11 juni 2009 kl. 21:11  

Båda är lika breda dvs 5 cm! =)

Susanne Lindström 12 juni 2009 kl. 08:48  

Nu måste ju jag också beställa, både med namn och utan namn! Tur att de inte är så dyra när man ska köpa till tre hundar!

Helena, Quince och Otto 12 juni 2009 kl. 22:48  

Ja menar, har man en hund som går att pimpa, så ska man förstås göra det! Fleece med broderade silverstjärnor väntar på Quince. Fast medan jag väntar på täckes-säsongen (blä...) så kan jag ju drägla lite på halsband!

sara 15 juni 2009 kl. 18:07  

Det var jätte snyggt hennes namn halsband.. !!

Den sista godnattsagan 1 juli 2010 kl. 21:03  

Därifrån har jag köpt halsband till min Saluki och kan varmt rekommendera detta även till andra. Det blir ju lite speciellt med ett skräddarsytt :)