fredag 24 april 2009

Norrland!

Imorgon åker jag och Miki "hem" i en vecka. Vi åker först till Umeå och stannar där till på tisdag, då vi fortsätter till Skellefteå och stannar där till på söndag!

Vi ska hälsa på min pappa, min mamma, min farmor, mina kusiner, mina vänner....osv. Och jag som vaknade dyngförkyld idag! Det lär bli en tung semester =)

Lördag den 2 maj avslutar vi Norrlandsresan med att ställa ut i Skellefteå för SvVk. Ska bli kul att testa att ställa ut tillsammans med andra hundar än vi är vana vid men vi har inga större förhoppningar på några framgångar då Miki fortfarande är en liten flicka i kroppen.

Jag kommer säkert att uppdatera då både kameran och laptopen är med :)

2 kommentarer:

Susanne Lindström 25 april 2009 kl. 10:23  

Då ses vi i Skellet! Jag åker dit för att ställa Nietzsche, och Pippi får följa med som sällskap. Sakari är ju för liten så han får stanna hemma med husse. Det ska bli roligt att se Miki live!

Ursula Andersson 30 april 2009 kl. 22:25  

Men! Och jag som inte ska dit! Suck ...

Lycka till, ni som ska ställa där i helgen!