torsdag 6 augusti 2009

Skogsbild & söt valp

Tog en tur till en öde skog imorse. Inte en människa, bilväg, hare eller civilisation så långt ögat nådde. Plockade lite blåbär i en bajspåse (de är användbara nästan till allt), kantareller i en annan bajspåse och försökte fota flickorna i snårriset, med blandad framgång.











Sen måste jag bara posta några bilder från igår. Fotade lilla Jazza ute på tomten och maken till linslus har jag sällan skådat. Så fort hon såg kameran kom hon och satte sig så fint framför mig och bara satt och blinkade in i linsen "Är jag söt nu?".

Ibland lite föör nära kan tyckas:

"Can I haz metball pliiz?"


"Can I mummi?"


"Pliiiz?"

6 kommentarer:

Linnea 6 augusti 2009 kl. 15:16  

så söt liten linslus! =)
Bajspåsar måste man alltid ha i fickan, de är som du säger - bra till mkt! =)

Birgitta 6 augusti 2009 kl. 18:05  

Jag garvar ihjäl mig åt de sista bildkommentarerna!!! Störtskönt! :D

Jeanette 6 augusti 2009 kl. 18:09  

Haha - nu är det Jazza som ser ut som ett får ;-)

Sagoruna 6 augusti 2009 kl. 18:18  

Vilken liten sötgris! ÅÅååå jag blir inte ett dug valpsugen, hmm du ska nog hålla noga koll på bagaget den 17....

Whippeten Nota 6 augusti 2009 kl. 21:33  

ha ha ha så klockrent Sara! Hon verkar hel skön lilla Jazza =)

Maria 7 augusti 2009 kl. 23:08  

Jag äääälskar bilderna av dina flickor som rejsar tillsammans :) Mina delar alltid rejset; den ena springer och den andra glor småsurt. Gissa hur det fördelas? ;D