lördag 5 juli 2008

På besök i Byske!

Under min och Mikis semester i hemtrakterna i Norrland hann vi även med ett besök hos Inger Andersson, Kennel Shahnadir. Miki fick äran att leka med den fina Shahnadir Caliber (Gunnar) och han var mycket stilig tyckte hon. Vi träffade också en annan Play a While, nämligen Blå Tåget, en söt liten Freja som stoppade in hela huvudet i min ficka för att se om där fanns godis.
Inger ställde även upp Miki och vi tog några bilder. Trevligt besök och jag åkte därifrån med en trött Whippetflicka!


"Hej, vill du leka?"

Gunnar passar på under en andningspaus att ta sig en titt...

Hej vad det går!


Fina Miki 5,5 månader gammal.
Huvudstudie

Försökte ta fina parbilder med de båda men det gick sådär...

2 kommentarer:

Anonym 6 juli 2008 kl. 14:37  

å hej alla sötnosar ! Shanadir - visst har väl hon haft Afghaner ?? Minns några fina från hennes uppfödnig har jag för mig, lever de fortfarande tro ?

Play A While 7 juli 2008 kl. 09:20  

De verkade ha roligt ihop!!

Inger har inga mer afghaner, men hade som du skrev massor av snygga.