onsdag 4 februari 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av flera olika personer så jag tänkte bidra med min uppgift här:

"Gå in i mappen Mina bilder på din dator. Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet. Visa den bilden i din blogg och skriv något om den. Invitera sex stycken nya att vara med på utmaningen. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade."

Här kommer min bild, från mappen 2008-04-20 Jogersö & GrillMiki



Bilden är från när jag och Filip och vår nya familjemedlem Miki packade en picknickkorg och åkte ut till vårt havsbad Jogersö en solig Aprildag 2008. Här håller jag på att lära henne att sitta, men den mycket erkända och vanliga metoden "godis över huvudet". En härlig dag var det iallafall och vi längtar till våren massor nu!


Då nästan alla jag känner redan har blivit utmanade så utmanar jag inga fler från mig.

1 kommentarer:

lillajag 5 februari 2009 kl. 22:36  

lilla lilla Mikosen o öronen. söt!