tisdag 2 september 2008

Fler bilder från Krägga

Jag gillar att googla och googlade loss på Mikis stamtavlenamn. Döm om min förvåning när jag hittade bilder från Krägga som jag inte visste att de tagits. Jag mailade fotografen och frågade om jag kunde få bilderna på Miki och idag fick jag de mailade och ett godkännande att lägga ut dom i bloggen. Bilderna är tagna av Sabine Brenner på Animagi Whippets.

Är man inte söt så säg? Jag bara älskar bilden där hon är i rörelse, min söta sak!





Ps. Alla bilder från valpklassen finns här . Finns säkert fler fina bilder från andra klasser, förstår bara inte tyska så himla bra. Ds.

3 kommentarer:

Jenny,Nokia och Leo 3 september 2008 kl. 12:01  

Det finns bilder från samtliga klasser och namn på hund står utsatt också, helt underbart!!! Vilken toppenlänk :D

lillajag 3 september 2008 kl. 16:00  

åååh så fint hon rör sig. hon ä rar lilla Miki.

Tessigirl 3 september 2008 kl. 22:00  

Såg du kommentaren som en hade lämnat under alla valpbilderna från länken?? ;)
Att hon gillade Miki o en till bäst..
Hon ser verkligen fin ut!!