onsdag 12 mars 2008

Välkommen hit!

Nu har jag skaffat en blogg åt lilla stjärnskottet. Här kommer det finnas bilder och inlägg om hennes framfart i livet.

Miki är en Whippet som föddes 2008-01-10 i en kull av 8 valpar hos kennel Play a While.Hon ägs av mig, men ska förhoppningsvis ha en kull hos Åsa på kennel Swaara i framtiden. Åsa hjälpte mig att hitta denna lilla tjej till oss och jag är henne och Henrik evigt tacksamma för förtroendet.

Jag heter Sara och är född 1978. Är Skelleftebo från början men bor nu i Oxelösund med min sambo.


5 kommentarer:

Sagoruna 13 mars 2008 kl. 22:41  

Vad kul att du fått upp en blogg nu! Många av syskonen som kommer att blogga...
Lycka till och lägg upp MER bilder man vill ju se raringen ju!

Anonym 14 mars 2008 kl. 08:26  

Äntligen får vi se mer av det lilla mosntret!
Sally och kajsa önsakr lycka till genom matte

Anonym 15 mars 2008 kl. 11:56  

så söt!! =)

Lina 16 mars 2008 kl. 15:27  

Det är verkligen en jättesöt hund! Kan tänka mig att det känns underbart att ha hund igen. Vet inte vad jag skulle göra om min lilla kisse gick bort.

Whippeten Nota 17 mars 2008 kl. 11:56  

Halloj!
Va roligt att syrran har fått en egen blogg =) Den kommer vi att följa noga! Så fort vi fått tillbaka vårat internet hemma så kommer det bloggas mer om Våga med!
Vi försökte också med 9 veckorskort, det såg ju så lätt ut
(skicklighet) när Henrik ställde upp dom!